|
CV Română Serban Marian Epure este Directorul General al S.C.Biroul de Credit S.A. de la infiintarea societatii, in februarie 2004. A fost, de asemenea, managerul proiectului referitor la functionarea Sistemului Biroului de Credit. In cursul celor 15 ani de activitate in domeniul financiar-bancar, a participat si la alte proiecte de anvergura nationala, in cadrul Bancii Nationale a Romaniei: A fost lector-asociat al Institutului Bancar Roman, unde a sustinut cursuri in domeniul sistemelor de plati. A participat cu prezentari la numeroase conferinte interne si internationale. Este un pasionat practicant al sportului, cucerind in ultimii 12 ani numeroase trofee in competitii organizate de comunitatea financiar-bancara la fotbal, tenis si baschet. CV Engleză Şerban Marian Epure has been the Director General of the Credit Bureau since its setting up in February 2004. He was also the project manager for the operating of the Credit Bureau system. During his 15 years of activity in financial and banking matters, he took part to other national scope projects in the National Bank of Romania: as director and project manager he built the payment incidents Bureau and the Banking Risks Bureau and as a member of the managerial team he contributed to the reform of the national payment system during 1991-2000. He was associate lecturer of the Romanian Banking Institute where he held courses in payment systems. He contributed with presentations to several national and international conferences. He likes sports, in the last 12 years he won many trophies in competitions organised by the financial and banking community in soccer, tennis and basket. Prezentare Română Biroul de Credit SC Biroul de Credit SA, care are în prezent un număr de 25 de bănci în calitate de acţionari, a fost înfiinţată în februarie 2004 ca un instrument necesar de sprijin al creşterii puternice a activităţii de retail.
Prezentare Engleză SC Biroul de Credit SA is owned by 25 banks as shareholders and has been established in February 2004 as a necessary instrument to support the boom of the romanian retail banking. |
---|---|
![]() |
CV Română Elena Petculescu, preşedinte de onoare, Bancpost Prima femeie preşedinte de bancă din România. Prezentă în lista primelor o sută de românce de succes. Are în spate o carieră de 50 de ani şi în faţă perspectiva unei pensionări active, cu susţinerea şi promovarea imaginii băncii , în relaţia cu organismele financiare şi poştale din ţară şi străinatate. Din februarie 2005 până în prezent deţin funcţia de Preşedinte al Comisiei Internaţionale pentru Servicii Financiare Poştale şi Business. Din 1997 şi până în 2005 am activat ca Vice Preşedinte al Consiliului de Administraţie al Companiei Româno-Elene de Asigurări-Reasigurări “GARANTA” SA. Din 2005 şi până în prezent membru al Consiliului de Administraţie.Am fost membru al Consiliului de Administraţie al Companiei Naţionale de Căi Ferate – CN CFR SA Infrastructură din octombrie 1998 până în aprilie 2001. Din noiembrie 2003 până în februarie 2004, am deţinut funcţia de Preşedinte Interimar (membru fondator) al Biroului de Credit. Din 2004 până în prezent membru al Consiliului de Administraţie al Biroului de Credit.
CV Engleză Elena Petculescu, honorary president, Bancpost The first woman bank president in Romania. Present in the list of the first one hundred Romanian successful women. She has a career spanning over 50 years behind and the prospect of an active retirement ahead, in supporting and promoting the image of the bank, in its relationship with national and international financial and postal organisations. I worked as the General Manager of the Coordination sector until July 1991 when I was appointed President of Bancpost, the institution which I created and developed at national level: during the first year of activity, the bank’s territorial network grew to 41 branches, one for each administrative county. Since 1997, when the law on bank privatisation was issued, I had intensely acted in favour of Bancpost privatisation.
|
![]() |
CV Română Radu Graţian Gheţea, preşedinte, Asociaţia Română a Băncilor & preşedinte CEC RADU GRAŢIAN GHEŢEA este unul dintre cei mai cunoscuţi şi mai apreciaţi bancheri din România. Absolvent al Facultăţii de Matematică la Universitatea din Bucureşti, şi-a început cariera ca analist IT în 1972 la Banca Română de Comerţ Exterior. A promovat rapid, urcând pe scara ierarhică, între 1986-1994 fiind în acelaşi timp membru în Comitetul Executiv şi membru al Consiliului de Administraţie. Timp de patru ani, între 1991 şi 1994, a fost membru al Consiliului de Administraţie al Băncii Anglo-Române de la Londra, reprezentând principalul acţionar al acestei instituţii financiare. În 1994, domnul Gheţea acceptă oferta Alpha Bank Grecia de a se alătura echipei acesteia, pentru a înfiinţa o sucursală la Bucureşti, ca Prim-Vicepreşedinte Executiv şi membru al Consiliului de Administraţie. În anul 2006 a fost numit Preşedinte al Consiliului de Administraţie al Alpha Bank România. A coordonat activităţi bancare, cum ar fi: trezorerie, operaţiuni, contabilitate, finanţe, IT&C, resurse umane, juridic, credite, arierate etc.
CV Engleză Radu Graţian Gheţea, president, Romanian Banking Association & president CEC Bank RADU GRATIAN GHETEA is one of the most famous and appreciated bankers in Romania. Graduated in Mathematics at University of Bucharest, he has started his career as IT analyst in 1972 at Romanian Bank for Foreign Trade. He rapidly promoted hierarchy scale and between 1986 and 1994 he was both managing director and Executive Committee and Board member. For four years, between 1991 and 1994 he was a Board member of Anglo-Romanian Bank Ltd London, representing the main shareholder of this financial institution. In 1994 Mr. Ghetea accepted the Alpha Bank Greece offer to join the team for establishing a subsidiary in Bucharest, as a Executive First Vice-president (Deputy CEO) and Board member. In 2006 was appointed as the Chairman of the Board of Alpha Bank Romania. He coordinated most of banking activities, such as: treasury, operations, accountancy, finance, IT&C, human resources, legal, arrears etc. |
CV Română Cristian Costinel Bichi, director adjunct, Direcţia Stabilitate Financiară, Banca Naţională a Românie "Cristian Bichi este director adjunct al Directiei Stabilitate financiara din Banca Nationala a Romaniei. Domnul Bichi este expert pe probleme de reglementare bancara europeana si nationala , precum si in alte domenii (garantarea depozitelor, aspecte de stabilitate financiara, registre centrale de credit). Lucreaza in banca centrala de 16 ani. Cristian Bichi este autor a numeroase articole aparute in reviste economice romanesti si straine. Domnul Bichi a participat la diverse cursuri de pregatire organizate de FMI, Banca Olandei, Banca Italiei,Banca Angliei, Bundesbank, City University Business School (London), Wisconsin University. De asemenea, a participat ca lector la o serie de cursuri si seminarii internationale si nationale." Va voi suna la telefon ceva mai tarziu, pentru a lamuri problema pozei si pe cea a persoanei care ma va insoti la conferinta. CV Engleză Cristian Costinel Bichi, deputy director, Financial Stability Division, National Bank of Romania “Cristian Costinel Bichi is the deputy director of the Financial Stability Department within the National Bank of . Mr. Bichi has expertise in European and domestic prudential banking regulations as well as in other areas (deposit insurance, financial stability issues, central credit registers). He has worked for 16 years with the Romanian central bank. is the author of various articles published in Romanian and foreign economic reviews. Mr. Bichi has attended training courses organized by IMF, De Nederlandsche Bank, Bank of Italy, Bank of England, Bundesbank, (), . He also participated as lecturer at various national and international conferences and seminars.”
|
|
![]() |
CV Română Oscar Madeddu, consultant Biroul de Credit şi Gestionarea Riscurilor pentru America Latină şi regiunea Caraibe, Departamentul Pieţe Financiare Globale,International Finance Corporation, World Bank Group Oscar Madeddu este expertul financiar al IFC, furnizând Asistenţă Tehnică în pieţele America Latină şi regiunea Caraibe pentru dezvoltarea unei gestionări a riscurilor solide şi a unei infrastructuri de partajare a informaţiilor. Are în spate 27 de ani de management corporatist de succes, management de proiect & dezvoltarea afacerilor, direct şi indirect în industria financiară şi a creditului; a petrecut mult timp în mediul multinaţional atât ca şi bancher în multe instituţii de credit, cât şi în calitate de consultant al unor prestigioase instituţii de gestionare a riscului de credit şi a informaţiei cu focalizare pe gestionarea creditului retail, până la poziţia de CEO. Experienţa sa semnificativă include:
CV Engleză Oscar Madeddu, Credit Bureau and Risk Management advisor for Latin America and the Caribbean region, Global Financial Markets Department, International Finance Corporation, World Bank Group Oscar Madeddu is an IFC’s financial specialist, providing Technical Assistance in LAC markets for the development of a solid credit risk management and information sharing infrastructure.
|
![]() |
CV Română Georgeta Basarabescu, preşedinte, Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP Absolventă a Facultăţii de Drept a Universităţii Bucureşti, cu studii postuniversitare în domeniul dreptului civil, doamna Georgeta Basarabescu are o îndelungată şi bogată experienţă în activitatea juridică.A activat ca avocat în cadrul Baroului Bucureşti, iar în perioada 1998-2005 a lucrat în cadrul instituţiei Avocatului Poporului. A ocupat funcţia de Adjunct al Avocatului Poporului, coordonând domeniul armată, justiţie, poliţie, penitenciare.În anul 2005 a fost numită preşedinte al Autorităţii de Supraveghere, prin Hotărârea Senatului nr. 20/2005. În prezent deţine un masterat în domeniul protecţiei datelor personale şi este colaborator al Universităţii Lucian Blaga din Sibiu şi Universităţii Constantin Brâncuşi din Tg. Jiu. A participat la conferinţe internaţionale şi europene, colocvii, sesiuni ştiinţifice şi seminarii, în cadrul cărora a prezentat comunicări pe diverse aspecte privind protecţia dreptului la viaţă privată în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal.
CV Engleză Georgeta Basarabescu, president, National Supervisory Authority for Personal Data Processing (ANSPDCP) As a graduate of the Law School within the Bucharest University, with post graduate courses in the field of civil law, Mrs. Georgeta Basarabescu has an extensive experience in the legal field. She has been a lawyer within the Bucharest Bar Association and form 1998 until 2005 she has worked within the Office of the People’s Advocate (Ombudsman). She had been appointed as Deputy of the People’s Advocate and has coordinated the field of army, justice, police and penitentiaries. In 2005 she has been appointed as President of the Supervisory Authority by the Senate’s Decision no.20/2005. Currently Mrs. Basarabescu holds a masters degree on personal data protection and collaborates with the Lucian Blaga University in Sibiu and Constantin Brâncuşi University in Tg. Jiu. She has attended international and European conferences, colloquies, scientific sessions and seminars, within which she has made presentations on various issues in the field of the protection of the right to private life and in relation to the processing of personal data. |
![]() |
CV Română Dan Vlaicu, preşedinte, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului Dan Vlaicu face parte din generaţia tânără de politicieni, participând activ la viaţa socială a României post revoluţionare încă de pe băncile facultăţii, când fondează, alături de alţi studenţi, asociaţia “Civitas’99”, fiind şi vicepreşedinte, asociaţie a studenţilor şi absolvenţilor în ştiinţe politice şi administrative. CV Engleză Dan Vlaicu, president, National Authority for Consumer Protection Dan Vlaicu is part of the young generation of politicians participating actively to the social life of post-revolution Romania, ever since he was a student - when he set up, together with other students the “Civitas’99” association, being also its vice-president. It is an association of the political and administrative sciences students and graduates. Interested in politics, he collaborated during the same period with the team coordinated by the State Advisor in charge with economic matters in the Working Group of the Prime Minister, in the deployment of some projects on economic issues. A graduate of the Political and Administrative Sciences School, University of Bucharest, Dan Vlaicu has been remarked for his skills in coordinating positions, in the National Liberal Party and in the Government, in charge with the department for the Relationship with the Parliament and for Public Policies Unity. In May 2007, he is appointed president of the National Authority for Consumer Protection, a position which allows him to optimise inspectors’ control, by reorganizing the institution per regions, focusing on the efficient management of regional specific problems. Also, he accelerates the work pace in the institution and oversees its coordination with the consumer protection policy enforced in the European Union, Romania being remarked in the pre-accession period due to the rapid taking up of the acquis communautaire as regards consumer protection. He is the first ANPC president who changed the way inspectors are eprceived, turning them from the clerks who controlled only the markets of Romania into experts that can manage the problems which occur in the complex field of services, irrespective whether they are financial and banking ones, tourism ones or public utilities.
|
![]() |
CV Română Lucian Grigorescu, project manager Finance & Banking, SIVECO România În cadrul SIVECO România, din iulie 2004 şi până în prezent, Lucian Grigorescu a activat ca Project Manager pentru diverse proiecte financiar- bancare: Proiectul SIVABON – Biroul de Credit, Proiectul Early Warning System – Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, Proiectul SEED – Ministerul Finanţelor, Proiectul SIVABON LOADER – Millennium Bank, Proiectul SAFIR – Ministerul Muncii, etc. Între 1991 şi 2004, a activat într-o singură instituţie: Banca Agricolă, devenită ulterior, RAIFFEISEN BANK. În această perioadă, cariera sa profesională a evoluat permanent de la analist programator în cadrul Sucursalei Iaşi la şef serviciu Informatică în cadrul aceleiaşi bănci, coordonator echipă implementare pentru noul sistem informatic din Banca Agricolă - Raiffeisen, manager de proiecte în cadrul Direcţiei de Informatică şi Telecomunicaţii a Raiffeisen Bank. Ca manager de proiecte a coordonat cu preponderenţă proiectele din divizia Retail a Raiffeisen Bank. CV Engleză Lucian Grigorescu, project manager Finance & Banking, SIVECO Romania In SIVECO Romania since July 2004, Lucian Grigorescu activates as Project Manager in Finance & Banking field. In his portfolio were or are projects as: SIVABON Project- The Romanian Credit Bureau, Early Warning System Project for Romanian Insurance Supervision Commision, SEED project for Ministry of Finance, SIVABON Loader Project for Millennium Bank, SAFIR Project for Ministry of Labor. |
|
CV Română Mihai Bogza - Presedinte al Consiliului de Administratie Bancpost Domnul Mihai Bogza este Presedinte al Consiliului de Administratie al Bancpost din mai 2005. Intre anii 1998-2004 a detinut functia de Viceguvernator al Bancii Nationale a Romaniei pe probleme de coordonare a activitatilor de reglementare, autorizare si supraveghere prudentiala, fiind implicat direct in procesul de restructurare a sectorului bancar derulat in perioada 1999-2000. De la finele anului 1998 si pana in iunie 2003, Domnul Bogza a fost Presedintele Consiliului de Administratie al Fondului de Garantare a Depozitelor in Sistemul Bancar. Anterior, a fost Presedinte al Bancii de Export-Import a Romaniei (EXIMBANK), deputy Pater Bank si Director general in cadrul Ministerului Finantelor, asigurand conducerea Directiei Generale a Relatiilor Financiare cu Organismele Internationale. Domnul Bogza este de asemenea membru in conducerea TransFond, a societatii de decontari interbancare, si membru al Conducerii Consultative a Institutului Bancar Roman. Domnul Mihai Bogza detine titlul de doctor in finante. CV Engleză Mihai Bogza, president Board, Bancpost Mihai Bogza has been the President of the Board of Bancpost since May 2005. During 1998-2004, he held the position of Vice-governor of the National Bank of Romania in charge with coordinating regulation, licensing and prudential supervision, being involved directly in the process of restructuring the banking sector during 1999-2000. Since the end of 1998 and till June 2003, Mihai Bogza was the President of the Board of the Bank Deposit Guarantee Fund, he was the President of EXIMBANK, deputy of Pater Bank and Director General in the Ministry for Finance, providing the management of the Division of Financial Relations with International Institutions. Mr. Bogza is also a member in the TransFond management, of the interbank settlement institution and member of the Consultative Board of the Romanian Banking Institute. Mihai Bogza has a Ph.D. in finance. |
![]() |
CV Română Mirela Bordea, vicepreşedinte, direcţia managementul riscului şi control, Credit Europe Bank Români Am absolvit Facultatea de Comerţ – Secţia Comerţ Exterior. Lucrez în sistemul bancar din 1993 – începând cu Banca de Credit Industrial şi Comercial, apoi Finansbank şi în prezent Credit Europe Bank. Am început în activitatea de creditare şi am lucrat în această divizie până în a doua parte a anului 2002, de când am preluat departamentul de recuperare credite neperformante. Din iunie 2003 am fost aleasă în conducerea băncii ca Vicepreşedinte şi Vicepreşedinte al Consiliului de Administratie. Ca Vicepreşedinte Executiv coordonez Divizia Managementul Riscului şi Control, divizie ce cuprinde 6 departamente: Managementul Riscurilor, Risc şi Urmărire Credite Societăţi Comerciale, Norme şi Proceduri, Control Intern, Prevenirea şi Combaterea Spălării Banilor, Pază şi Securitate. În cursul celor 15 ani de activitate bancară am urmat nenumărate cursuri de pregătire în domeniul creditării, trade finance, riscuri, compliance şi altele, toate completând întreaga experienţă obţinută până în prezent în activitatea bancară.
CV Engleză Mirela Bordea, vice-president, Risk and Control Management Department, Credit Europe Bank Romania I have graduated Trade faculty – International Business specialization. I am working in banking industry since 1993 – starting with Banca de Credit Industrial si Comercial, then Finansbank and currently Credit Europe Bank. I began in lending and worked in this area until the end 2002, since I took over the responsibility of Nonperforming Loans Follow-Up Department. Since June 2003 I have been appointed Vice President and Vice President of the Board. As Executive Vice President I coordinate the Risk Management and Control Division, which comprise six departments: Risk Management, Follow-Up and Employee Loans, Internal Norms, Internal Control, Money Laundering Prevention and Security. During the 15 years of banking I attended training programs in lending, trade finance, risk, compliance and others, all of them added to a sound banking experience. |
![]() |
CV Română Dana Demetrian, director departamentul de gestiune a produselor şi riscurilor, BRD Groupe Societe Generale SA Absolventa a Facultatii de Automatica si Calculatoare [Universitatea Politehnica/Bucuresti], Dana Demetrian este un bun exemplu care demonstreaza cum o persoana de profesie inginer poate deveni un om de banca . Din 1997, anul in care s-a angajat in BRD, Dana Demetrian a trecut prin mai multe etape, pe scara profesionala. Pana in 1999 a lucrat in cadrul Retelei BRD, ca informatician, in urmatorii 2 ani a ocupat functia de analist programator in cadrul Directiei de Carduri din BRD. Intre 2001-2003, dupa ce BRD a fost privatizata prin cumpararea acesteia de catre Grupul Société Générale, Dana Demetrian a fost sef proiect in cadrul proiectului de « Reorganizare si Modernizare a Retelei BRD ».Istoria profesionala a Danei Demetrian continua cu o alta etapa de 2 ani [2003-2005], perioada in care a ocupat functia Director al Directiei de Carduri. Din 2005, doamna Demetrian este membru al Consiliului de Administratie al Biroului de Credit. Un MBA obtinut in urma absolvirii cursurilor oferite de «Conservatoire National des Arts et Métiers – Paris», o diploma Mircosoft SQL 2000 si o diploma Novell vin sa completeze cariera profesionala a Danei Demetrian. Ea considera ca un punct forte este capacitatea de a gasi pentru orice problema o solutie, dar realizand un echilibru intre avantaje si dezavantaje.Cand nu exista motivare , nu exista nimic.Motivarea este generata de provocare si rezultate. Este ca un lant interdependent.
CV Engleză Dana Demetrian, director, Product and Risk Management Department, BRD Groupe Societe Generale SA A graduate of the Automation and Computers School (Polytechnic Institute /Bucharest), Dana Demetrian is an example which demonstrates the way an engineer can become a banker. Since 2005 she has been Executive Director of the Product and Risk Management Department, coordinating in BRD the main axes of the management of retail products and services (cards, loans, loan collection). Mrs. Demetrian has more than 11 years of experience in banking. Since 1997, the year when she came to BRD, Dana Demetrian has passed through several professional stages. Until 1999 she worked in the BRD network, as computer expert; in the next 2 years she was computer programmer in the Card Division of BRD. During 2001-2003, after BRD was privatized being purchased by Société Générale, Dana Demetrian was project manager of the project on «Reorganizing and Modernizing the BRD network». Her professional history continues with another stage of 2 years (2003-2005), a period in which when she was Director of the Card Division. Since 2005, Mrs. Demetrian has been a member in the Credit Bureau Board. She has an MBA after graduating the courses offered by «Conservatoire National des Arts et Métiers – Paris», a Microsoft SQL 2000 diploma and a Novell diploma which complete her career. Dana Demetrian considers a strong point of hers her capacity to find a solution to any problem, but balancing advantages and disadvantages. When there is no motivation, nothing can be done. Motivation is generated by challenges and results. They are interdependent. |
CV Română Emilia Lăcătuş, Director Credite Retail, Banca Transilvania Emilia Lăcătuş ocupă în prezent funcţia de Director Credite Retail în Banca Transilvania. După o vastă experienţă în activitatea de creditare, acumulată în peste 20 de ani de activitate în sistemul bancar, începând cu anul 2002 s-a alăturat echipei Băncii Transilvania, ca Director al Direcţiei Credite. Din februarie 2003, ca urmare a segmentării activităţii pe cele două componente persoane juridice şi persoane fizice, deţine funcţia de Director al Direcţiei Credite Retail. În paralel cu dezvoltarea pe orizontală a băncii a contribuit la diversificarea portofoliului şi implementarea de noi produse şi servicii specifice activităţii de retail.
CV Engleză Emilia Lăcătuş, director, Retail Lending,Banca Transilvania Emilia Lăcătuş currently occupies the position of Retail Manager in Banca Transilvania. Following a vast experience of more than 20 years in the lending activity in the banking system, Mrs. Lacatus joined Banca Transilvania team, as Retail Loan Manager in 2002. Starting with February 2003, as a consequence of dividing the activity on two major components - company and individual clients - Mrs. Lacatus occupies the position of Retail Loan Department Manager. She contributed to the horizontal development of the bank, portfolio diversification and implementation of new products and services specific for the retail activity.
Prezentare Română MISIUNE: PERFORMANŢA BĂNCII TRANSILVANIA, în date şi cifre: management de vârf cu experienţă internaţională; prima societate bancară cotată la Bursa de Valori Bucureşti (oct. 1997); 15% din capitalul băncii deţinut de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare; active totale la 31.12.2007: 13.875.927.000 RON; peste 1.000.000 clienţi; peste 500 de bănci corespondente; produse şi servicii de ultimă generaţie; peste 470 de unităţi (sucursale, agenţii, puncte de schimb valutar şi o reprezentanţă); reţea de peste 690 de ATM-uri şi peste 7.600 POS-uri. OFERTA DE PRODUSE ŞI SERVICII: credite în lei şi în valută; credite 1 ORĂ pentru IMM-uri; START UP- credit pentru IMM-uri, credit cu dobândă 0 - Credit pentru IMM-uri; scontare 100% pentru IMM-uri; abonamentul bancar pentru IMM-uri; proprietăţi imobiliare pe firmă -credit fără avans; credit de două ori cât casa; scrisori pentru licitaţii; Clubul Întreprinzătorului Român; instrumente de economisire în lei şi în valută; scrisori de garanţie în lei şi în valută; scrisori de bonitate; acreditive şi incasso-uri; ordine de plată; operaţiuni de scontare; operaţiuni de avalizare bilete la ordin şi cambii; carduri de debit şi credit; operaţiuni cu numerar - în lei şi în valută; operaţiuni de plăţi şi încasări în lei şi în valută; operaţiuni cu cecuri; servicii electronice BT ULTRA, BT 24; alte servicii bancare Banca Transilvania este nucleul Grupului Financiar BANCA TRANSILVANIA, grup din care mai fac parte: BT DIRECT, BT LEASING, BT SECURITIES, COMPANIA DE FACTORING, BT INVESTMENTS, BT ASSET MANAGEMENT (S.A.I.) Vă aşteptăm în oricare din cele peste 470 de unităţi BT din întreaga ţară.
Prezentare Engleză MISSION STATEMENT SEDIUL CENTRAL |
|
![]() |
CV Română Ion Stan, director coordonator operaţiuni, Alpha Bank România Domnulul Ion Stan este Director Coordonator Operatiuni al Alpha Bank Romania, din anul 2007. Anterior, a detinut pozitia de Director Coordonator Retail, din anul 2005. CV Engleză Ion Stan, director operations coordinator,Alpha Bank Romania Ion Stan has been the Director for Operations Coordination of Alpha Bank Romania since 2007. Previously he had been Director Coordinating Retail, since 2005. During 2000-2004, he was Director of the Card Division and then Director of the Card and Consumer Lending Division of Alpha Bank. Before that he was Director of the Card Division of CEC Bank and a Technical director of the Bancorex CARD Division. He graduated the Institute for Mathematics of the University of Bucharest and has a master degree in Informatics from the Institute for Mathematics. |
CV Română Vlad Eminovici, senior development lead, Grupul ‘Unified Communications’, Microsoft CEE Domnul Vlad Eminovici lucrează la Microsoft de nouă ani, iar sapte ani i-a petrecut în sectorul de comunicatii si Unified Communication. A participat activ la dezvoltarea componentelor principale din produsele Unified Communication (security, federation, external users, conferencing servers). Acum conduce departamentul de dezvoltare din Zurich care implementează solutiile de VoIP. CV Engleză Vlad Eminovici, senior development lead, ‘Unified Communications’ Group, Microsoft CEE
Română Microsoft România Profilul companiei
Fondată în 1975, Microsoft (Nasdaq "MSFT") este lider global în furnizarea de software, servicii şi soluţii care ajută oamenii şi mediul de afaceri să-şi valorifice la maxim propriul lor potenţial. Misiunea Microsoft România este creşterea satisfacţiei partenerilor şi utilizatorilor tehnologiei de vârf Microsoft, contribuind cu profesionalism şi onestitate la dezvoltarea industriei IT locale, prin transpunerea modelului de business al corporaţiei. Prezentă în România din anul 1996, Microsoft este angajată să îndeplinească următoarelor obiective:
Suntem prezenţi în piaţa românească prin cea mai extinsă reţea de parteneri, ale căror competenţe se bucură de o largă recunoaştere internă şi internaţională. Prin localizarea suitei Office, a sistemului de operare Windows si a serviciilor Windows Live, am facilitat accesul utilizatorilor români în folosirea calculatorului, înlăturând barierele de limbă. În decursul ultimilor 11 ani, am construit fundaţia pentru creşterea susţinută pe termen lung prin desfăşurarea de acţiuni în sprijinul comunităţilor, ca parte integrată a strategiei de business, a culturii companiei. Prin prezenţa activă şi responsabilă în societate, ne îndeplinim misiunea asumată încă de la început. Aducem programe inovative, creăm oportunităţi pentru parteneri, îmbunătăţim procesele noastre interne şi avem permanent în preocupările noastre creşterea satisfacţiei clienţilor şi utilizatorilor tehnologiei Microsoft. Mai multe informaţii despre Microsoft România sunt disponibile la adresa:
Microsoft Romania Company profile
Founded in 1975, Microsoft (Nasdaq "MSFT") is the worldwide leader in software, services and solutions that help people and businesses realize their full potential.
Microsoft is present on Romanian market through the most extended partners’ network with local and international recognized competencies. By localizing the Office suite, Windows operating system and Windows Live services, Microsoft facilitated the access of Romanian people to the computer by breaking the language barrier. For more information about Microsoft Romania please visit |